Για να τρώνε καλά τα παιδιά

19 09 2008

Για δες κι αυτό, αν έχεις παιδιά

Η Διατροφή των Παιδιών





Μπύρα με Λεμονάδα

19 09 2008

 

η λεμονάδα μου

η λεμονάδα μου

η μπύρα μου
η μπύρα μου

Οταν κάνει πολύ ζέστη, η μπύρα δεν είναι ικανή να με ξεδιψάσει, ίσα ίσα τότε είναι που ο οργανισμός μου ζητάει και μια λεμονάδα σπιτική. Οπως έγινε πριν από μερικές μέρες που έφιαξα την ομελέτα. Πίνω, λοιπόν, μια μπύρα και από πάνω ένα μεγάλο ποτήρι λεμονάδα: Στίβω ένα λεμόνι, λιώνω 1 κ.γλ. καστανή ζάχαρη σε λίγο νερό ζεστό να γίνει σιροπάκι, το ρίχνω στο χυμό, προσθέτω νερό και μπόλικα παγάκια. Την πίνω από το ποτήρι χωρίς καλαμάκι, για να έρχονται στο στόμα τα παγάκια. Και άκου τώρα! Αφού πίνω προχθές δυο μεγάλα ποτήρια και μ’αρέσει, διαβάζω μετά από λίγο στο Αθηνόραμα ότι ένας από  τους πιο διάσημους Ισπανούς σεφ, ο Sergi Arola, προσφέρει  ένα δροσερό κοκτέιλ με μπύρα και λεμονάδα από φρέσκο λεμόνι σε αναλογία 1:2. Το γράφει ο Δημήτρης Αντωνόπουλος που το δοκίμασε στο καφέ ρεστοράν του Αρόλα στη Μαδρίτη. Ξέρει τι λέει ο Δημήτρης: “Πλούσιο, γοητευτικό, εξαιρετικά δροσιστικό και πολύ καλό ως συνοδεία πίτσας,σάντουιτς και σια”.

 

 





Κρέμα με Μουστοκούλουρο

19 09 2008

Ενα εύκολο γλυκάκι για τις ύπουλες ώρες της επιθυμίας

Με ένα σακουλάκι Κρέμα Ζαχαροπλαστικής Γιώτης και 400γρ γάλα κατσικίσιο  που τα χτυπάω καλά καλά στο μίξερ για 5’, έχω μια ωραία και γρήγορη κρεμούλα. Σε ένα μπολάκι, βάζω φρούτα ψιλοκομένα (αυτά που βλέπεις στη φωτογραφία ήταν ανάμεικτα συντηρημένα σε ζουμί σταφυλιού, Topfruit, καλύτερα όμως να βάλεις φρέσκα), ρίχνω από πάνω τριμένο μουστοκούλουρο και  νάτο έτοιμο το γλυκάκι.Την υπόλοιπη κρέμα τη βάζω στο ψυγείο να κρυώσει και να την έχω έτοιμη για να ετοιμάσω τέτοια γλυκάκια. (Εν ανάγκη –σε πολύ δύσκολες ώρες- η κρέμα τρώγεται και σκέτη ή με ψίχουλα μουστοκούλουρου). Από κει και πέρα άσε τη φαντασία σου να κάνει παιχνίδι. Μπορείς να το στρώσεις και ανάποδα για να θυμίζει τάρτα ή cheese cake. Δηλαδή, βάλε κάτω μια στρώση τριμένο μουστοκούλουρο πατηκωμένο, από πάνω κρέμα και από πάνω φρούτα και λίγα ακόμη τρίματα. Και αν τα βάλεις μάλιστα όλα αυτά σε ένα μικρό τσέρκι το αποτέλεσμα θα είναι ακόμη πιο θεαματικό. Μόνο πρόσεξε να το φας (ή να το σεβίρεις αμέσως) για να είναι τραγανά τα τρίματα, έχει διαφορά…