Γύρος Αγύριστος

13 09 2008

Θέλω να σου εξομολογηθώ κάτι. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, όταν πρόκειται για

γύρος σπιτικός

γύρος σπιτικός

συνταγές της δικής μου γιαγιάς ή της μαμάς μου τις ακολουθώ με θρησκευτική ευλάβεια. Αν όμως είναι να φιάξω τη συνταγή κάποιου άλλου τότε κάτι συμβαίνει και την πειράζω, μα λίγο μα πολύ την πειράζω οπωσδήποτε… Να, όπως έγινε και σήμερα με τη συνταγή της γιαγιάς Κυριακούλας του padrazo.  Αντιγράφω τα υλικά από το blog «φαγάκια» (μπες από τα «Αγαπημένα» μου στο πλάι)

Υλικά: ½  κιλό μοσχαρίσιος κιμάς, ½  κιλό αρνίσιος κιμάς, ένα τριμμένο κρεμύδι, ½  φλιτζάνι λάδι, ½ φλιτζάνι γάλα, ½  φλιτζάνι τριμμένη γαλέτα, μπαχάρι, αλάτι και πιπέρι. Και για το σερβίρισμα ντοματούλα και κρεμμύδια ψιλοκομμένα,  κόκκινο πιπέρι, σκορδογιάουρτο και πίτες για σουβλάκι.

Εγώ, λοιπόν, ζύμωσα τη μισή δόση και επειδή δεν είχα τριμένο μπαχάρι, άρχισα να τρίβω τους κόκους στον μικρό τρίφτη, έτριψα και το δάχτυλό μου, οπότε έβαλα μόνο δύο κόκους (τριμμένους πλημμελώς)  και την τελευταία στιγμή (σου ορκίζομαι δεν ήταν προμελετημένο) έριξα και ½ κουταλάκι κίμινο… Εστρωσα ένα κεραμικό

στο ταψί

στο ταψί

 ταψάκι με κιμά (τον υπόλοιπο τον ζύμωσα μπιφτέκια που μπήκαν στην κατάξυψη για μια δύσκολη ώρα) αλλά φαίνεται ότι παραήταν ψιλή η στρώση γιατί μόλις άρχισε να ψήνεται, σκίστηκε και δημιουργήθηκαν ήπειροι και ωκεανοί με χυμούς. Τέλος πάντων το φαγάκι ψήθηκε και έγινε καταπληκτικό. Είμαι πολύ ευχαριστημένη γιατί ανακάλυψα άλλο ένα πανεύκολο και πεντανόστιμο Κυριακάτικο πιάτο που εγώ θα το λέω «γύρο αγύριστο» αφού το έκοψα σε λουρίδες  αλλά δεν μπόρεσα να τις τυλίξω (μήπως παραψήθηκε; Παίζει κι αυτό…) Ψιλόκοψα ντομάτες σε κυβάκια (το κρεμμύδι το ξέχασα αυτή τη φορά αν και μ’αρέσει πολύ!) έβαλα πάνω από τις λωρίδες γιαούρτι με σκόρδο, δυόσμο, αλάτι, λίγο λάδι (3 φσσστ) και λίγο ξύδι (1 φσστ) που το είχα φιάξει χθες το βράδυ για να τραβήξει, μαύρο και κόκκινο πιπέρι και μπόλικο ψιλοκομμένο μαΪντανό. Είναι τέλειο και πάει πολύ με μπύρα. Το ευχαριστηθήκαμε πολύ σου λέω.  Γεια μας…


Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

13 09 2008
heart n soul

με τσακίσατε βραδιάτικα, το θέλω, τώρα! στην υγειά σας:) (Μ’άρεσει η ιδέα στρωσίματος στο ταψί και κόψιμο σε λωρίδες μετά, genius!:)

14 09 2008
padrazo

Σημασία έχει η γεύση. Πολύ χαίρομαι που το φχαριστήθηκες 🙂

14 09 2008
kikitri

Ηταν τέλειο! Και μπήκε στο σκληρό μου (του εγκεφάλου μου…)

16 09 2008
cook

α…τοτε πρεπει να το δοκιμασω…by all means!

Σχολιάστε