Κολοκυθόσουπα με Mήλο και Kαρότο

5 10 2008

Η φίλη μου η Ελένη μου έκανε δώρο την περασμένη εβδομάδα ένα υπέροχο μικρούτσικο γουδί από πορσελάνη ειδικό για να τρίβεις μπαχαρικά ή σκόρδο. Είπα λοιπόν να το εγκαινιάσω. Ετριψα ξερό κόλιανδρο και μετά χτύπησα όλα μαζί  τα αγαπημένα μου μπαχαρικά (πιπέρι σετσουάν, γαρίφαλα, κανέλα, γλυκάνισο και αστεροειδή γλυκάνισο) Πρόσθεσα και λίγο μαύρο πιπέρι τριμένο στο μύλο και ½ κουταλάκι του γλυκού μπούκοβο χαλέπικο (καυτερούτσικο και γυαλίζει, είναι  περασμένο με λάδι μου είπαν τα κορίτσια στον Μανδραγόρα, το μπαχαράδικο του Γιάννη Βασιλόπουλου στον Πειραιά). Ετοιμο λοιπόν το μείγμα. Τι θα το κάνω; Θα φιάξω μια παραλλαγή   της γνωστής κολοκυθόσουπας της Ρομπέρτας.  Στην κατσαρόλα μαζί με τα κομμάτια της κολοκύθας και το ψιλοκομένο μπέικον (που έχω τσιγαρίσει ελαφρά προηγουμένως σε ένα τηγανάκι για να λιώσουν τα λίπη) προσθέτω 2 μήλα και 4 καρότα κομένα σε μικρά κομμάτια. (Αν έχω προσθέτω και ένα κυδώνι) Ρίχνω λίγο νερό, το μείγμα των μπαχαρικών και τα αφήνω να βράσουν σε χαμηλή φωτιά. Αν θέλεις να μασουλάς λίγο καροτάκι σερβίρεις τη σούπα όπως είναι,  αλλιώς την περνάς από το μούλτι να πολτοποιηθούν όλα μαζί τα υλικά. Την ξαναβάζω για 2-3 λεπτά στη φωτιά και σερβίρω με λίγες σταγόνες κρέμα γάλακτος (με 3% λιπαρά) ή ακόμα καλύτερα με μια κουταλιά της σούπας γιαούρτι κατσικίσιο κατά προτίμηση. Είναι μια σουπίτσα υπέροχη. Είπαμε η κολοκύθα είναι σαν άγραφο χαρτί, το μήλο την κάνει κάπως ξινούτσικη και το καρότο της χαρίζει γλύκα. Με το μπέικον γίνεται πιο στρογγυλή, με τα μπαχαρικά πιο πλούσια, το γιαούρτι τη δροσίζει  και ο ψιλοκομμένος μαϊντανός της χαρίζει την απαραίτητη φρεσκάδα στο τέλος.

με γιαούρτι

με γιαούρτι

 

με κρμα light

με κρέμα light

 


Ενέργειες

Information

12 Σχόλια

5 10 2008
heart n soul

γλύκα το γουδάκι, η σούπα θα δοκιμαστεί οπωσδήποτε τώρα που έχουμε κολοκυθοαφθονία!

5 10 2008
Kiki

Κικίτσα κι εγώ σήμερα κολοκυθόσουπα έφτιαξα. Πολύ όμορφο το γουδάκι σου!

5 10 2008
kikitri

Καλά το γουδάκι όπως κατάλαβες είναι το καινούργιο μου παιχνίδι… όσο για το κολοκύθι, ναι, κάνει θαύματα

6 10 2008
eleni

Νόστιμη φαίνεται-και μ΄αρέσουν οι σούπες!Ένα προβληματάκι με τη γεύση της κολοκύθας το έχω,αλλά με τα υπόλοιπα πιστεύω να καλύπτεται.Τι λες;

Αχ..!Ζήλεψα το γουδάκι σου,υπέροχο!Πού μπορώ να βρω ;Με τις συνταγές καλλυντικών-πέρα από τη μαγειρική-το χρειάζομαι οπωσδήποτε.

Καλό βράδυ!

6 10 2008
kikitri

Αχ το γουδάκι μου είναι καταπληκτικό, μου το έφερε η κολητή μου η Ελένη από ένα μαγαζάκι που λέγεται «Πιπέρι» αν θυμάμαι καλά και είναι στην Αίγινα, δεν το έχω δει πουθενά αλλού αυτό το ίδιο. Μικρά γουδάκια όμως θα βρεις σίγουρα και σε ένα από τα μπαχαράδικα «Αρκευθος», είμαι σίγουρη ότι εχω δει εκεί πέτρινα.
Οσο για την κολοκύθα τι να σου πω είναι από ουδέτερη ως πολύ νόστιμη ανάλογα πώς θα την φιάξεις. Και άμα την πλακώσεις στα αρωματικά δεν την καταλαβαίνεις καθόλου μια βάση είναι για όλα.

10 10 2008
ΕΛΕΝΗ ΝΤΟΥΜΑ

ΚΑΛΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΟΥΞΕ ΤΟ ΓΟΥΔΑΚΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!!!!!!
ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΛΕΓΕΤΑΙ »ΦΙΣΤΙΚΙ»ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ -ΚΑΛΟΓΟΥΣΤΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ-ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΡΟΥΧΑ ΚΑΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!

20 07 2009
Σπύρος

Όσοι σπουδασαν με επιτυχια την επιστήμη του τουρισμού κατανοούν τη σημασία του γουδιού!!!

9 12 2009
Όλγα

ελένη καλησπέρα μήπως μπορείς να μου στείλεις στο slvrforest@yahoo.com
ένα τηλέφωνο ή κάποιο στοιχείο από το μαγαζί φιστίκι,με ενδιαφέρει πολύ το γουδί?
ευχαριστώ

9 12 2009
olzi

Eleni kalispera mporeis na moy steileis sto mail slvrforest@yahoo.com kapoia pliroforia gia to magazi fistiki kapio thlefono na rotiso gia to goydi einai polt oraio

10 10 2008
kikitri

Ποπό επίσκεψη πρωϊνή… Καλώς την κυρία διευθύντρια κι από δώ. Ελένη, μπες στα σχόλια του σολομού με ρόδι για να δεις τι έπαθα σήμερα, δεν αντέχω ούτε κόπι πέιστ να κάνω για να σου στείλω μέιλ.

9 12 2009
Όλγα

ελένη καλησπέρα μήπως μπορείς να μου στείλεις στο slvrforest@yahoo.com
ένα τηλέφωνο ή κάποιο στοιχείο από το μαγαζί φιστίκι,με ενδιαφέρει πολύ το γουδί?
ευχαριστώ πολύ

10 12 2009
kikitri

Ολγα προώθησα το μήνυμά σου στην Ελένη και θα σου απαντήσει εκείνη μόλις ανοίξει το e-ταχυδρομείο της.

Σχολιάστε