Κωνσταντινούπολη – Βόλτες εις την Πόλιν

3 11 2009
Gourmet φίλη μου ορίστε πως παρουσιάζουν τα φαγητά τους στο χωριό μου! …και ολίγον από Βόσπορο βροχερό!
 
Αυτά έγραφε στο  μήνυμα που μου έστειλε η αγαπημένη μου φίλη και συνάδελφος Νίκη Τσιλιγκίρογλου μόλις γύρισε από ένα σύντομο ταξιδάκι στην Πόλη, εις την Πόλιν, Istanbul δηλαδή.
Μου έστειλε και τις υπέροχες φωτογραφίες που θα δείτε παρακάτω.
Κι εγώ με την άδειά της σας τις δείχνω:
09.10.27_istanbul_2
 
Όχι, δεν είναι σε κοτέτσι,  έτσι πουλάνε οι συνοικιακοί μπακάληδες τα αυγά στην Κωνσταντινούπολη.
 
09.10.27_istanbul_4
 
Βιτρίνα μανάβη στη σικ περιοχή Nisantasi της Κωνσταντινούπολης.
 
09.10.27_istanbul_3
 
 
(Κάνω παρένθεση εδώ για να σας πω  ότι στο τηλέφωνο η Νίκη μου ανέφερε και κάτι για ένα παμπάλαιο «πρωϊνάδικο», κάτι σαν καφενείο το κατάλαβα, που έχει ένας πολύ γέρος Πολίτης, με τηγάνια και σκεύη παμπάλαια και αυτά, σκοτεινό και ανήλιαγο -γιαυτό δεν μπόρεσε να βγάλει φωτογραφίες- όπου πας για πρωϊνό πολύ συγκεκριμμένο, δεν έχει να παραγγείλεις, φιξ το μενού… Νίκη δώσε μας περισσότερες πληροφορίες)
 
09.10.27_istanbul_8
 
 

Βόσπορος, μια βροχερή μέρα.
Επιστροφή από το Emirgan, γνωστό σημείο για τσάι και κουλουράκι!

 
09.10.27_istanbul_7 
 
09.10.27_istanbul_6 
 
09.10.27_istanbul_9 
 
09.10.27_istanbul_5 
 
09.10.27_istanbul_1 
 
 
Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

3 11 2009
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – Αγαπημένη Πόλη « ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

[…] Νοεμβρίου 3, 2009 από kikitri Κωσταντινούπολη – Βόλτες εις την Πόλιν […]

3 11 2009
Αγγελική Ν

H Κωσταντινούπολη είναι φανταστική!
Καλά αυτή η βιτρίνα-πινακοθήκη με τα λαχανικά είναι απίθανη!

3 11 2009
kikitri

Καλωσόρισες στο «σπιτάκι» μου Αγγελική!
Δεν είναι υπέροχη και η παπίτσα; (Μάλλον δεν βρήκε κότα ο καλαίσθητος μπακάλης…) Αμ, ο Βόσπορος – τοπίο στη βροχή! Αχ πόσο τον ονειρεύομαι…

3 11 2009
despinarion

Υπεροχες οι φωτογραφιες της φιλης σου γλυκεια μου Κικη, και υπεροχη κι εσυ που τις μοιραστηκες μαζι μας. Ποσο.. χειμωνιατικος φαινεται ο Βοσπορος!

3 11 2009
Νάνσυ

Κική μου γεια σου!

Είμαι η Νάνσυ… συνεργαστήκαμε πριν από χρόνια στη Netmed…θυμάσαι;

Τυχαία έπεσα πάνω στα υπέροχα κείμενά σου και στο ιστολόγιό σου.

Όμορφες επιλογές, υπέροχες παρουσιάσεις… πολύ χάρηκα που σε συνάντησα ξανά, έστω και μέσα από τα κείμενά σου.

Φιλάκια
Νάνσυ

3 11 2009
kikitri

Κορίτσια, σας ευχαριστώ !!!
@Δεσποινάριον, είδα τον υπέροχο φθινοπωρινό κήπο σου και συγκινήθηκα από την ομορφιά… Ναι χειμωνιάτικος ο Βόσπορος αλλά πάντα ωραίος.

@ Νάνσυ μου τι ευχάριστη έκπληξη ήταν αυτή !!! Φυσικά θυμάμαι. Περιμένω νέα σου, εντάξει;
Πολλά φιλιά

Σχολιάστε

