Μπανάνες με Σοκολάτα και Μπισκότο

11 10 2008

 Είπαμε  μ’αρέσουν τα εύκολα.

Ενα τέτοιο εύκολο γλυκάκι είναι και τούτο δω που φιάχνω αυτή τη στιγμή για να  κεράσω τον radiopoint (www.radiopoint.gr) που μου παράγγειλε κατι με σοκολάτα και θέλω να τον κεράσω. Πώς θα το κάνεις; Πανεύκολα. Λιώσε σε ένα μπρίκι ή σε ένα κατσαρολάκι 2-3 σοκολάτες, τις αγαπημένες σου. Μπορεί νάναι ίδιες ή και ανάμεικτες για να κάνεις τη δική σου γεύση. Η δική μου είναι η πικρή μαύρη σοκολάτα και η σεράνο για κάτι πιο πλούσιο. Ρίξε μέσα λίγο φρέσκο βούτυρο (ή λίγο γάλα ή λίγη κρέμα γάλακτος) και λίγο αλκοόλ, ότι σου βρίσκεται, το κονιάκ κατά τη γνώμη μου του πάει πάρα πολύ. Τα ανακατεύεις, σε χαμηλή φωτιά, μέχρι να αναμειχθούν καλά και να γίνει ένα γυαλιστερό λείο μείγμα. Ψιλοκόβεις -σε ροδελίτσες- μπανάνες (ή ότι άλλο φρούτο σ’αρέσει να τρως μαζί με τη σοκολάτα) και τρίβεις μερικά μπισκότα(κατά προτίμηση βανίλιας ή αμυγδάλου). Σε ένα γυάλινο μπολάκι (για να το βλέπεις το έργο σου και να φιάχνεσαι και οπτικά) ρίχνεις τρίματα μπισκότου  από πάνω μερικές κουταλιές κρέμα σοκολάτα, μετά μπανάνες και μετά πάλι κρέμα. Τελειώνεις με κρέμα και τρίματα. Μπορείς να προσθέσεις και λίγο καβουρντισμένο αμυγδαλάκι. Λέει. Τώρα αν δεν θέλεις να το παρουσιάσεις έτσι, δεν πειράζει, μια ιδέα είπα εγώ, εσύ μπορείς να κάνεις ότι θέλεις. Ασε που υπάρχουν και οι άπειρες παραλλαγές στα υλικά που θα χρησιμοποιήσεις. Και με αχλάδι είναι ωραίο (ή μήλο, αυτά  θέλουν, όμως, ελάχιστο βράσιμο σε σιροπάκι με νερό και ζάχαρη δηλαδή, για να μαλακώσουν λίγο) Ξεκίνα να σκέφτεσαι και να δοκιμάζεις και θα με θυμηθείς (για σένα το λέω Ηλιάκι μου εκεί στον Βορά)

Ενέργειες

Information

10 Σχόλια

11 10 2008
Radiopoint

Θα το δοκιμάσω σήμερα.Θα προσπαθήσω μάλλον γιατί οπως εχω ξαναγράψει ,δεν εχω και τις καλύτερες σχέσεις με τη κουζίνα.
Ευχαριστώ πολύ.

12 10 2008
cook

ω….μου ακούγεται σούπερ….την επομενη Κυριακή…θα είναι το γλυκακι μας μετα το φαγητο 🙂

13 10 2008
kikitri

@ράδιοπόϊντ
δοκίμασε, αν δεν το κάνεις πώς θα μάθεις; Αντε ξεκίνα λοιπόν από τα εύκολα…

/@ κουκ
…και αυτό είναι από τα πανεύκολα και τα γευστικότατα. Να σας εξομολογηθώ και κάτι: Εχωένα βαζάκι με τρίματα μπισκότου, αυτά που μένουν από τα κουτιά τα ρίχνω εκεί μέσα. Και όποτε γίνουν πολλά φιάχνω ένα παρεμφερές γλυκάκι.

14 10 2008
Kiki

Μιαμ!!!

14 10 2008
eleni

Νοστιμότατη λιχουδιά!Η σοκολατίτσα-λατρεύω την πικρή-σκέτος πειρασμός!
Τι μας κάνεις!

15 10 2008
kikitri

Ναι βρε κορίτσια είναι τέλειο και ξέρετε τι ωραίες αναμνήσεις έχω από αυτό το γλυκάκι; Δεκέμβριος, κρύο, εγώ με όλο το πόδι στο γύψο και να είμαι ολομόναχη στο σπίτι. Φτάνει Σ/Κ και μου τηλεφωνούν 2 φιλαράκια να ρωτήσουν αν επρόκειτο να πάω στη Σκόπελο (Είμαστε λάτρεις του νησιού και πηγαίναμε συνέχεια τότε) Τους λέω «πως να πάω εγώ βρε παιδιά με τα χάλια που έχω» (το σπίτι μου ήταν στα 150 σκαλιά από το λιμάνι άντε να τα ανέβεις με την πατερίτσα) «Αυτό είναι μόνο; Μη σε νοιάζει τίποτα, ερχόμαστε να σε πάρουμε» Πράγματι με πήγαν κυριολεκτικά στο δίσκο, περάσαμε τέλεια και επιπλέον γιόρτασα τα πιο αξέχαστα γενέθλια της ζωής μου. Δεν τους είχα πει ότι γιόρταζα κιόλας, βγήκαν λοιπόν το πρωί στα χωράφια, μάζεψαν κλαδιά ελιάς και μου έκαναν δώρο ένα υπέροχο στεφάνι, που ίσως είναι ακόμα κρεμασμένο κάπου εκεί (το σπίτι μου πουλήθηκε πριν από μερικά χρόνια) Και το βράδυ μου έφιαξαν μια τούρτα με σοκολάτες από το περίπτερο, τις μπανάνες που είχαμε μαζί μας για το πρωϊνό, μπόλικο κονιάκ, τριμένα μπισκότα και αμυγδαλάκια, υλικά δηλαδή που πάντα υπάρχουν στο ντουλάπι του εργένη. Τη φάγαμε δίπλα στο τζάκι. Μετά πήγαμε στον Οιωνό, το αγαπημένο μας μπαρ και ακούγαμε ωραίες μουσικές μέχρι τα χαράματα μαζί με τους Σκοπελίτες φίλους μας.

15 10 2008
heart n soul

…τέλεια! μου ξυπνάτε τον νόστο:)

15 10 2008
kikitri

τα κατάφερα;;;

24 10 2008
padrazo

«Καρφί» για μπανάνες αύριο το πρωί. Τα άλλα τα έχω. Και έλεγα τι γλυκό να φτιάξω αύριο στη κόρη μου για να δουμε τα φιλαρακια. 🙂

29 10 2008
kikitri

Ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε το γλυκάκι!!!

Σχολιάστε

