Κινέζικη Σούπα με Κοτόπουλο και Καλαμπόκι

27 09 2008

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Τι όμορφη που ήταν η Αθήνα το πρωί!

 

 

Μια φθινοπωρινή ημέρα ήταν σήμερα με τα όλα της, το αεράκι της, τη δροσιά της και έναν χλωμό ήλιο να παίζει κρυφτό με τα σύννεφα στον ουρανό. Πήρα τους δρόμους από νωρίς, Σάββατο βλέπεις, ημέρα για τη λαϊκή και μετά ψάξιμο στα βιβλιοπωλεία και μια βόλτα στο Μοναστηράκι.  Ο κόσμος λίγος, σαν Αύγουστος ένα πράγμα. Υποψιάζομαι ότι οι Αθηναίοι με το που έληξε η απεργία των τελωνειακών και βρήκανε βενζίνη γέμισαν τα ρεζερβουάρ και ξεχύθηκαν στις εξοχές. Καλά, λοιπόν, καλύτερα για μας που μείναμε εδώ. Περπάτησα με κέφι από το Κολωνάκι μέχρι το Πανεπιστήμιο και από κει κατέβηκα Αθηνάς, Ψυρρή, Μοναστηράκι.

Tonic Essentials, οδός Παλλάδος, Ψυρρή

Tonic Essentials, οδός Παλλάδος, Ψυρρή

Γκαράμ μασάλα, κόλιανδρο, ξύλα κανέλλας, μείγμα 5 μπαχαρικών (5 spice powder), ανθό αλατιού από τη Βρετάνη και σαλέπι. Αυτά ήταν τα ψώνια μου σήμερα από το «Elixir» το ωραίο μπαχαράδικο της Ευριπίδου.  Και από κεί κατέβηκα στην οδό Παλλάδος, στο “Tonic Essentials”,  το αγαπημένο μου μαγαζάκι στου Ψυρρή με τα αγνά καλλυντικά και τα αρώματα από αιθέρια έλαια λουλουδιών από μικρές ιταλικές και γαλλικές οικοτεχνίες. Πήγα για να αγοράσω σαπούνια. Ωραία  χειροποίητα σαπούνια από αγνό ελαιόλαδο που τα φιάχνουν σε μια μικρή οικογενειακή σαπωνοποιία στη Μάνη κοντά στο Μυστρά.  Εχει σαπούνια με δενδρολίβανο, λεβάντα, κανέλα, πέταλα από τριαντάφυλλα, γλυκάνισο, τρίματα μαστίχας, δαφνέλαιο,βρώμη και σιτάρι που είναι εξαιρετικά για την επιδερμίδα αλλά και για λούσιμο, ενώ έχουν ετοιμάσει και ένα ακόμη με ελαιόλαδο και κατράμι κατάλληλο για δερματίτιδες. (Με μαστίχα, με δαφνόφυλλα, με τριαντάφυλλο, με βανίλια και σουσάμι, τα πιο  αγαπημένα μου.) Αν, μάλιστα, θέλεις μεγαλύτερες ποσότητες μπορείς να παραγγείλεις και άλλους δικούς σου συνδυασμούς. Στο Tonic Essentials υπάρχουν και άλλα προϊόντα περιποίησης και αρώματα σώματος και χώρου από μικρές γαλλικές και ιταλικές οικοτεχνίες, όπως οι Ponte Vecchio, Esteban, Lisa Simon και Le Pere Peletier.  (Με μαστίχα, με δαφνόφυλλα, με τριαντάφυλλο, με βανίλια και σουσάμι, τα πιο  αγαπημένα μου.)

Και από το  Tonic Essentials τράβηκα για το «ζείδωρον» γωνία Τάκη και Αγίων Αναργύρων για τσίπουρα με τις φιλενάδες μου.

Μέχρι νάρθουν οι φίλες μου άρχισα να ξεφυλλίζω το καινούργιο μου απόκτημα, το εξαιρετικό βιβλίο του Βαγγέλη Δρίσκα «Κινέζικη Κουζίνα». Ο Βαγγέλης ταξίδεψε, δοκίμασε την αυθεντική κινέζικη κουζίνα, έκανε έρευνα και μας παρουσιάζει το απόσταγμα των βασικών αρχών μιας από τις μεγαλύτερες και αρχαιότερες κουζίνες του κόσμου. Με εντυπωσιακές φωτογραφίες του Ανδρέα Ευσταθίου που έχει επίσης επιμεληθεί την έκδοση, η «Κινέζικη Κουζίνα» του Δρίσκα κάνει τα δύσκολα εύκολα. Είναι η ιδανική εισαγωγή για να αρχίσουμε να μαγειρεύουμε κινέζικα γιατί τάχει όλα και απλά: Τεχνικές, σκεύη, υλικά (και το καλύτερο: μας λέει και τι υποκατάστατα μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε χωρίς να αλλάξει και πολύ η γεύση) και τέλος ένα σωρό συνταγές που σου ανοίγουν την όρεξη με τις φωτογραφίες τους. Το τελευταίο κεφάλαιο του ωραίου βιβλίου είναι γαστρονομικο – ταξιδιωτικό, ο καλός μάγειρος –και δάσκαλος από τους καλύτερους-  μας ταξιδεύει στο Πεκίνο. Ποιος θα μπορούσε να το κάνει καλύτερα;

Πρώτη πρώτη θα φιάξω την αγαπημένη μου σουπίτσα με κοτόπουλο και καλαμπόκι. Την έτρωγα πολύ συχνά από τα χεράκια του Αν στο Tai Pai, το εστιατόριο του Dr Ma  στο Αννόβερο, θα σου πω, όμως, άλλη φορά γιαυτό και για την Κινέζα φίλη μου την Cai Jia.

Γλυκειά σούπα με κοτόπουλο και καλαμπόκι

Υλικά 4 άτομα

2 φιλέτα από στήθος κοτόπουλου, 2 φλυτζάνια καλαμπόκι, 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομένα (λοξά), 1 σκελίδα σκόρδο τριμμένο, 1 κ.σ. σησαμέλαιο, 1 λίτρο ζωμό κοτόπουλου, 1 αυγό, 1κ.σ. κορν φλάουρ, αλάτι.

Ψιλοκόβω τα φιλέτα και τα σοτάρω στο σησαμέλαιο μαζί με το σκόρδο. Ρίχνω το ζωμό, τα φρέσκα κρεμμυδάκια και λίγο αλάτι. Πολτοποιώ το καλαμπόκι στο μπλέντερ, το προσθέτω στη σούπα και τη βράζω σε μέτρια φωτιά για 20 λεπτά. Διαλύω το κορν φλάουρ σε 2-3 κ.σ. κρύο νερό και το ρίχνω στη σούπα. Ανακατεύω και χαμηλώνω τη φωτιά. Χτυπάω το αυγό και το ρίχνω σιγά σιγά ανακατεύοντας συνεχώς. Σερβίρω αμέσως…  

Ενέργειες

Information

21 Σχόλια

28 09 2008
kiki

Ωραία η βόλτα στην Αθήνα (ζήλεψα), ωραίο και το σόπινκ, (ξαναζήλεψα), ωραίο φαντάζομαι θα είναι και το βιβλίο. Η συνταγή πάντως είναι ενδιαφέρουσα και εύκολη! Καλή Κυριακή!

28 09 2008
kikitri

Ασε ήταν πολύ ωραία, κι εγώ που ζω εδώ το χάρηκα πάρα πολύ αυτό το Σάββατο. Λέγαμε με τις φίλες μου ότι ήταν σα να είμαστε ταξίδι σε άλλη πόλη, τόσο πολύ την ευχαριστηθήκαμε αυτή τη βόλτα που κάποτε την κάναμε σχεόδν καθημερινά. Οταν είμαστε φόιτήτριες καταλήγαμε κάθε μέρα στην Πλάκα για καφέ, στην «παραλία», έτσι το είχαμε βγάλει εκείνο το κομμάτι της Αδριανού με τα καφενεδάκια δίπλα στις γραμμές του τρένου.
Το βιβλίο είναι καταπληκτικό, και όλες οι συνταγές του εύκολες και ελκυστικές. Θα βάλω κιάλλες, περίμενε και θα δεις.

28 09 2008
cook

αχ κι εγω τη ζηλεψα αυτη τη βολτα και πιο πολύ το μπαχαραδικο…λατρευω το καλαμποκι,αλλα σιχαινομαι το κοτοπουλο σε σουπα 🙂

28 09 2008
kikitri

μμμ αυτό το μπαχαράδικο είναι τέλειο. Και πολύ ευγενικοί και πρόθυμοι να σου δώσουν ότι πληροφορία θέλεις εκεί μέσα.
Οσο για τη συνταγούλα, κουκ, θα μαγειρέψω κάτι άλλο για σένα αφού δεν σ’αρέσει το κοτοπουλάκι στη σούπα

28 09 2008
eleni

Αυτό το μπαχαράδικο το γνωρίζω,έχω ψωνίσει αρκετές φορές,όταν κατεβαίνω Αθήνα.Όμως και στο tonic έχω πάει,μάλιστα με έστειλε ο κύριος απ΄το μπαχαράδικο,νομίζω πως είναι δικό του.Έχει πολύ όμορφα πράγματα-τα σαπούνια του υπέροχα(είχε πάρει η κόρη μου ένα με κόκκους καφέ,τώρα όμως φτιάχνω μόνη).
Οι κινέζικες γεύσεις-ειδικά οι γλυκόξινες μ΄αρέσουν.

29 09 2008
kikitri

Πράγματι το τονικ είναι της γυναίκας του της Μάρας. Το κρίμα είναι ότι αυτό το μαγαζάκι πάει λίγο χαμένο γιατί η Παλλάδος δεν είναι εμπορικός δρόμος. Πρέπει να πας συστημένος. Νομίζω ότι αν ήταν αλλού θα έσκιζε.
Κι εμένα μ’αρέσουν τα γλυκόξινα, θα σου μαγειρέψω, λοιπόν…

29 09 2008
Λάμπρος

Καλημέρα !
Ούτε συνεννοημένοι να είμασταν … Σήμερα ανάρτησα και εγώ κινέζικη συνταγή με Nudles και γαρίδες, από το βιβλίο του Μαμαλάκη «Σαλάτες και Διαιτητικά» … Ωραία η συνταγή σου και σίγουρα κάποια στιγμή (ελπίζω σύντομα) να την δοκιμάσω …

29 09 2008
eleni

Ναι,συμφωνώ μαζί σου για το δρόμο.Την πρώτη φορά δυσκολεύτηκα να το βρω,δεν ήξερα την περιοχή,βλέπεις όταν ήμουν φοιτήτρια η περιοχή ήταν υποβαθμισμένη.
Ευχαριστώ για τα γλυκόξινα.

29 09 2008
heart n soul

ωραία βόλτα (κι εγώ σαν τουρίστρια την περπατάω πια την Αθήνα), ωραία σούπα! βάλτε μας και την hot and sour που μας αρέσει, πλιζ:)

30 09 2008
kikitri

ο.κ. παιδιά πήρα παραγγελία! Κανείς άλλος να παραγγείλει το κατιτίς του τώρα που γυρνάει η κικιτρι με το μπλοκάκι στο χέρι; Ελπίζω βέβαια να έχετε υπομονή…

30 09 2008
kikitri

χεαρτ κι εγώ τρελλαίνομαι για χοτ και σάουρ, θα τη φιάξω τη σουπίτσα../
Λάμπρο θα περάσω από την κουζίνα σου να δω τη συνταγή με τις γαρίδες, μου άνοιξες την όρεξη

30 09 2008
witch of daffodils

καλημέρα!

Tonic essentials & αιθέρια έλαια από μικρές οικοτεχνίες;
Πως μου διέφυγε αυτός ο θησαυρός; θα σπέυσω άμεσα, μερσί 🙂

30 09 2008
kikitri

Καλωσόρισες μαγισσούλα ! Ναι αυτό το μαγαζάκι είναι θησαυρός. Τελευταία αγόρασα ένα άρωμα βιολέτας, που αντί να το βάζω πάνω μου το κάνω σπρέι στις κουρίνες και στις πολυθρόνες και μυρίζει ωραία το σπιτάκι μου.

1 10 2008
moody stitch

Καλημέρα και συγχαρητήρια για το φανταστικό blog!

Εφτιαξα τη σουπα σου (χωρίς το αυγό στο τέλος) και το significant other μου είπε ότι είναι μάλλον η καλυτερη σουπα που έχει φαει στη ζωή του… Τώρα θα μου πεις γιατι αυτό είναι τόσο σημαντικό:

1) Γιατί δεν ξέρω να μαγειρεύω, αλλά η οδηγίες σου είναι τόσο κατανοητές που καταλήγει cooking for dummies (δλδ για μενα)

2) To significant other δεν τρώει σούπες (πέρα από μια κουταλιά… για να την απορίψει).. και σε αυτήν έφαγε 2 πιατα…και το πρώτο σχεδόν κρύο γιατι δεν άντεχε να περιμένει να ζεσταθεί….
Ευχαριστώ, βάλε και άλλες ωραιες συνταγές…πλιζζζζ

1 10 2008
kikitri

Καλημέρα moody stitch, χαίρομαι που ευχαριστηθήκατε τη σουπίτσα, πράγματι είναι πανεύκολη και νόστικη, η πιο κλασική κινέζικη σούπα. Κι εμένα μ’αρέσει πολύ. Μπορείς να της προσθέσεις και μερικές σταγόνες σάλτσα σόγιας αν θέλεις (στο πιάτο σου) για να την κάνεις πιο spicy ή πιπέρι τριμένο.
Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ

2 10 2008
pounoukaki

…είχα ξεχάσει πόσο όμορφη είναι Αθήνα …..πρέπει να επισκεφτώ και εγώ με τη σειρά μου όλα αυτά τα μυστικά μαγαζάκια που αρωματίζουν τη ζωή μας ….το κινέζικο είναι το αγαπημένο μου , αν και πρωί εύκολα θα έτρωγα τη σουπίτσα σου τώρα!!!!!!!!!

2 10 2008
kikitri

Καλώς το πουνουκάκι κι από δω, στην κουζίνα μου. Κι εμένα είναι αγαπημένη μου αυτή η σουπίτσα, όπως και το τραχαναδάκι βέβαια που θα δεις παρακάτω.

29 05 2009
Ναντια

καλημερα σε ολους σας.Εσας τους Αθηναιους σας ζηλευω πολυ….Δεν εχω ζησει στην Αθηνα αλλα κατι σαν ομφαλιος λορος με συνδεει μαζι της.Ενεργοποιει ασυναισθητα τη μνημη μου και με ωθει να ανατρεξω σε αλλους πολιτισμους σε αλλη κουλτουρα σε καταστασεις που βιωσα και σε αυτα που θα ηθελα να ζησω.Μια βολτα με καλη παρεουλα σε γνωστα -αγνωστα σοκακια χωμενη μεσα στο πληθος ανακατεμενη με τους αγνωστους, ενα ομορφο βραδυνο σε ρεμπεταδικα κ.α.Ετσι με βυθιζει στην νοσταλγια και στην αιγλη αλλων εποχων.Ενα δημιουργημα συλλογικης φαντασιας στο περασμα και στην αλλειωση των χρονων…..

26 07 2009
persy

καλησπερα,
ας εισαι καλα εσυ και οι bloggeritses οι φιλοι σου,και σας διαβαζω .
μου εδωσες πολλες απαντησεις στο μενου που ηθελα για μια εβδομαδα.
θα δοκιμασω αρκετα αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα παρεις αριστα.
καλη ξεκουραση

3 11 2009
Μαμαλακης

Η συνταγη ηταν πολυ μετρια… πιστευω μπορουσες να προσθεσεις περισοτερο καλαμποκι και λιγοτερο κοτοπουλο για να ερθει η επιτυχια… καλη η προσπαθεια σου !

Α! και κατι τελευταιο…

Σοκολατοπιτα απο τα χερακια μου FTW !

3 11 2009
kikitri

@ Μαμαλάκης (Ο Ηλίας βέβαια δεν είσαι, αλλά όποιος κι αν είσαι): Εννοείς φαντάζομαι ότι είναι καλή η …προσπάθεια του Βαγγέλη Δρίσκα γιατί δική του είναι η συνταγή, από το βιβλίο του την αντέγραψα. Προσωπικά τη βρίσκω μια χαρά «μεταγραφή» στα ελληνικά.

Σχολιάστε

